VEGETREENAAJAT-HAASTE STARTTAA PIAN!

Oletko innokas liikkuja ja kiinnostunut kasvisruokavaliosta? Ehkä mietit mistä esimerkiksi saat tarpeeksi proteiinia? Tai kaipaat yksinkertaisesti vinkkejä, kuinka koostaa liikuntaa tukeva ruokavalio? Ja niitä ihan konkreettisia reseptivinkkejä? Näitä KAIKKIA olisi nyt tarjolla VEGETREENAAJAT- haasteessa! Haaste starttaa viikon päästä maanantaina 27.2.2017. Kyseessä on siis ilmainen 14. päivän verkossa tapahtuva haaste, jonka totetutuksesta vastaan minä Linda Kovanen: pitkän linjan vegetaristi, kotitalousopettaja, ravintovalmentaja ja VEGEÄ liikkujan kasvisruokaa -kirjan kirjoittaja.

VEGETREENAAJAT-haastee tarjoaa:

  1. Käytännöllisiä vinkkejä liikkujan vegaaniruokavalion koostamiseen.
  2. Tietoa miten ateriat kannattaa ajoittaa suhteessa treeneihin.
  3. Tietoa millaiset ruoat tukevat liikunnallista elämäntapaa ja terveyttä.
  4. Runsaasti ruokaohjeita päivän jokaiselle aterialle.
  5. Ostoslistat auttamaan käytännön ruoanvalmistuksen toteuttamista.
  6. Mahdollisuuden osallistua VEGETREENAJAT-facebook-ryhmään, missä saat tukea ja vinkkejä muilta verkkovalmennukseen osallistuvilta henkilöiltä.

Osallistuminen tapahtuu TÄMÄN LINKIN KAUTTA http://eepurl.com/cCsJkD.

Haasteen tiedotus toteutetaan sähköpostin välityksellä.

HAASTA MYÖS KAVERISI MUKAAN!

 

Kommentit
  1. 2

    Hanna sanoo

    Kuulostaa hyvältä! 🙂 Onko Vegetreenaajat-haasteessa kyse nimenomaan vegaaniruokavaliosta? Vai voiko myös lakto-ovo-vegetaristi saada haasteesta irti jotain hyödyllistä?

    • 2.1

      lindakovanen sanoo

      Moi! Tämä haaste on tarkoitettu vegaaniliikkujille. Liikkujan ruokavalion perusperiaatteet ovat samat olet sitten vegaani tai lakto-ovo, joten uskoisin että saisit tästäkin hyödyllisiä vinkkejä itsellesi. Voithan napata ohjeista ruokavalioosi vain osan ja siten sisällyttää ruokavalioosi vegaanisia ruokaohjeita lakto-ovon oheen.

Trackbacks

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *