SUPERNAINEN

Katsooko peilistä väsynyt ja stressaantunut nainen? Nainen, joka tuntee menettäneensä otteen  elämästä ja jonka sisäinen SUPERNAINEN on peittynyt turvotuksen, iho-oireiden ja suolisto-ongelmien uumeniin? Oletko valmis luopumaan turvotuksesta, väsymyksestä, ruokahimoista ja muista kroonisista oireista, jotka ovat laskeneet elämänlaatuasi?

 

supernainen

 

Ei ole syytä tavoitella SUPERNAISTA suorittajan roolissa, vaan vahvana ja vastustuskykyisenä, hehkeäni, rauhallisena, itsevarmana, vapaana ja energisenä naisena. On aika pureutua ongelmien aiheuttajiin – eikä peitellä niitä ja palauttaa ilo elämään. Suolistomme on suoraan yhteydessä aivoihimme, minkä vuoksi se mitä syöt, ajattelet ja miten elät ovat ratkaisevassa asemassa kokonaisvaltaisessa hyvinvoinnissamme. Itsetunto, armollisuus ja hyvinvointi vaikuttavat siihen, miten kohtaamme muita ja miten kohtelemme itseämme. Terve suolisto auttaa imeyttämään nauttimasi ravinteet, kirkastaa niin mielen kuin ihonkin ja pitää vastustuskykysi vahvana. Pöpöt ja stressipiikit eivä kaada sängynpohjalle – SUPERNAISEN kilpesi suojelee sinua. Kaikki siis lähtee sisältäpäin – suoliston hyvinvoinnista, itsensä rakastamisesta, stressinhallinnasta ja myönteisestä ajattelusta.

Koten moni teistä lukijoista tietää on intohimoni ja elämäntehtäväni on auttaa ja inspiroida ihmisiä voimaan paremmin. Aikatauluni ei kuitenkaan salli montaa yksityistä valmennettavaa kerrallaan. Siksi olen rakentanut pienryhmävalmennuksen, jossa opit, teet, kehityt, verkostoidut, inspiroidut, motivoidut ja löydät ehkä jo tovin kadoksissa olleen sisäisen SUPERNAISESI. Pienryhmä (max 15 henkilöä) tarjoaa mahdollisuuden intiimiin työskentelyyn, tunteiden ja ajatusten jakamiseen, purkamiseen, oppimiseen ja oivaltamiseen yhdessä – turvallisessa ja luotettavassa ympäristössä samanhenkisten naisten kera.

Olet jo supernainen – on aika kaivaa se esiin. Olen mukanasi koko matkan ajan. Tukien, valmentaen ja naisena, äitinä ja yrittäjänä teihin kanssasisariin uskoen. Yhdessä olemme vahvempia ja onnistumme varmasti!

Valmennus alkaa 1.11 ja päättyy 27.12, jonka aikana tapaamme 8 kertaa, poikkeuksena viikko 47, jolloin pidämme tauon tapaamisista ja saatte tehtävän kotiin sekä kertaatte tähän saakka tulleita asioita. Tapaamme kerran viikossa, keskiviikkoisin 1.11.2017 alkaen yksityisellä, eksklusiivisella Lupaus hyvinvointistudiolla (www.hyvinvointistudiolupaus.fi) Helsingin keskustassa. Studion rauha takaa sinulle mahdollisuuden pysähtyä arjen keskellä, tehdä huomioita ja oivalluksia elämästäsi ja tehdä muutoksia. Tapaamme puolitoista tuntia kerrallaan, klo 18.15-19.45 ja joka viikko keskitymme uuteen aiheeseen lyhyen puheenvuoron ja ”askelkuvioiden” inspiroimina. 

 

 

 

”We all have a wonderwoman inside of us.”
– Diane Von Furstenberg

 

”Love who you are, embrace who you are. Love yourself.
When you love yourself, people can kind of pick up on that: they can see confidence, they can see self-esteem, and naturally, people gravitate towards you”

– Lilly Singh

 

Supernainen

Jokaisella tapaamiskerralla jaamme myös omia ajatuksiamme ja kokemuksiamme henkilökohtaisesta matkastamme. Pienryhmävalmennus on ainutlaatuinen tilaisuus saada vertaistukea ja ryhmän energiaa sekä motivaatiota. Joka viikko teemme myös läsnäoloharjoituksen, joka pysäyttää kiireesi ja hektisen päiväsi ja mahdollistaa siten kehon ja mielen rahoittumisen sekä uuden oivaltamisen.

 

1. Ensimmäinen tapaaminen, lähtötilanteen kartoittaminen ja tutustuminen. Kokonaisvaltainen hyvinvointi – miksi muutoksia tarvitaan. Oma tarinani sokeriaddiktista tähän päivään.

2. Aloitamme ruoasta. Miksi se, mitä syömme ja juomme on ratkaisevassa roolissa suoliston hyvinvoinnissa. Mitä ruokia tulisi välttää ja mitä ruokia nauttia terveen onnellisen suoliston saavuttamiseksi. Kunnon startti kohti kevyttä, energistä ja onnellista oloa. Mitä syödään ja mitä ei – etsitään mahdolliset allergeenit ja tulehduksien aiheuttajat.
Oman henkilökohtaisen tavoitteen asettaminen ja ensimmäiset toimintasuunnitelman askeleet. Älä odota – ryhdy toimeen!

3. Miksi suolisto tulee puhdistaa? Ruokahimot, kemikaali- ja lisäainekuorma sekä vinkit puhdistuksen helpottamiseen.

4. Hoitava ja aineenvaihduntaa vilkastuttava liike. Hengitys ja hengitysharjoittelu. Mielen ja suoliston hyvinvoinnin yhteys sekä hyvinvointi.

5. Iho ja suolisto. Iho on suoliston peili. Miten saavutamme kauniin ihon suoliston hyvinvoinnin avulla.

6. Just relax. Rentoutuminen ja stressinhallinnan merkitys suoliston hyvinvoinnille. Myönteisyyden ja ajatuksen voima suoliston hyvinvoinnissa.

7. Mistä ruokahimot johtuvat? Miten saada syöminen hallintaan. Tunnesyöminen ja sen tunnistaminen. Uni, sen merkitys ja vaikutus suolistoon.

8. Terve suolisto loppuiäksi. Joulun jälkeisen olon ja juhlapyhien korjausliikkeet – ”repsahdukset” ovat osa elämää. Supernaisen elämä on armollista. Ohjeet tulevaan.

 

Muun muassa näitä asioita käydään läpi SUPERNAINEN -pienryhmävalmennuksessani, jossa saat sekä minun tukeni, että koko ryhmän yhteishengen käyttöösi ja työkaluksesi matkalle kohti hehkuvaa supernaistasi, tervettä suolistoa ja tasapainoisempaa mieltä. Henkisesti vahva ihminen säteilee ulospäin hyvää energiaa, joka edelleen vetää hyvää energiaa puoleensa.

Oletko valmis paljastamaan SUPERNAISESI ja elämään täyttä elämää ilman ikäviä iho- tai suolisto-oireita? Hyvä, silloin tämä valmennus on juuri sinua varten.
Onnittelut päätöksestä – yhteinen matkamme on pian alkamassa.

Kannattaa ilmoittautua pian, sillä paikat täyttyvät nopeasti!
Lämpimästi tervetuloa! Mukaan pääset täältä.

 

Iloa ja valoa,
Karita

 

Lisää ravintoa keholle ja miellelle löydät alta.

 

Valitse viisaasti

valitse viisaasti

Limettipiirakka-chia-vanukas

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tuplasuklaakakku

Terveellisempi tuplasuklaakakku, joka valmistuu ilman gluteenia, maitoa, pähkinöitä ja valkoista sokeria

Seuraa myös: Instagram @karitatykka | Snapchat karita-tykka | Twitter @KaritaTykka

kiitos

 

Kommentit
  1. 2

    Aino sanoo

    Hei,
    Kertoisitko lisää, kuinka ”etsitään mahdolliset allergeenit ja tulehduksien aiheuttajat”?

    • 2.1

      karitatykka sanoo

      Moikka Aino.

      Kiitos viestistäsi.
      Valmennuksessa voi halutessaan tehdä eliminaatiodietin, jossa poistetaan toviksi yleisimmät allergioiden ja tulehdusten aiheuttajat. Sen jälkeen palautamme ne yksitellen takaisin, jotta löydämme mikä aiheuttaa oireita. Tämä ei ole pakollinen, mutta auttaa ymmärtämään ja huomaamaan reaktioita kehossa. Ei siis esimerkiksi verikoteita tai muita testejä, tosin nekin saa tietysti tehdä jos niin haluaa. Itse olen aikoinani tutkituttanut vereni Antioksidanttiklinikalla, mutta siitä on jo pari vuotta. Valmennus on lempeä ja holistinen kokonaisuus, jossa hoidamme itseämme elämän eri osa-alueilla, tavoitteena kokonaisvaltainen hyvinvointi ei hifistely.

      Toivottavasti tämä auttoi.

      Iloa ja enrgistä viikkoa,
      Karita

        • 2.1.1.1

          karitatykka sanoo

          Ei ole. Jokaisen oma kokemus ja oireet.

          Tätä ei myöskään tarvitse edes tehdä jos haluaa keskitttyä vain henkiseen hyvinvointiin.

          Ystävällisin terveisin,
          Karita

  2. 3

    Elina sanoo

    Tää olis aivan huippu! Ehkä jonain päivänä tulee mahdollisuus tällaiseen valmennukseen… ☺ p.s Kiitos positiivisesta kohtaamisesta messuilla. Olet juuri niin aito ja lämmin kuin mielikuva sinusta olikin ♥️

Trackbacks

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *