Ruokapäiväkirja syyskuulta

Kuukausittaisen ruokapäiväkirjan aika! Lähdin syyskuussa mukaan Anu Marinin Laihdu ilman säästöliekkiä-valmennukseen, mutta tämä ruokapäiväkirja on vielä ajalta ennen sitä. Kaikki tässäkin ruokapäiväkirjassa on gluteenitonta. Viikkoon mahtui muun muassa kiva ravintolareissu NOOAan sekä neljä tuntia kiipeilyä FlowParkissa! Lokakuun ruokapäiväkirja saattaakin sitten jo näyttää hieman erilaiselta. 😉

Aiemmat ruoka-ja treenipäiväkirjat löytyy Ruokapäiväkirja-tagin takaa.

MAANANTAI:
Aamiainen: Routapaistia, sinappia ja pari palaa Rainbown 80% tummaa suklaata, kahvia.
Salaattibuffet ruokalassa: Vuohenjuustoa, broileria, raejuustoa, currymajoneesia ja jäävuorisalaattia.
Illallinen (treenin jälkeen): Ehrmann High Protein-suklaavanukas ja gluteenitonta kaurapannukakkua.
Iltapala: Tuoreita mansikoita ja vadelmia, maitorahka.

Liikunta: Show Burlesque 50 min

pannukakku kaurajauhoistaGluteeniton kaurapannari on maukasta

TIISTAI:
Aamiainen: Kukkakaaligratiinin jämät, pari siivua Snellmanin kalkkunameetwurstia ja Ehrmannin maitorahka, kahvia.
Lounas ruokalassa: Riistakäristystä, perunamuusia ja uunijuureksia, jälkkäriksi kahvi.
Illallinen (treenin jälkeen): Ehrmann High Protein-suklaavanukas ja gluteenitonta kaurapannukakkua ja pari kuivattua taatelia.
Välipala: Purkki Keso-raejuustoa, kinkkusiivuja ja hapankaalia.

Liikunta: Kuntosali 40 min

riistakäristysRiistakäristys perunamuussilla on yksi lempiruoistani

KESKIVIIKKO:
Aamiainen: Raejuustoa ja AB piimään tehty chiavanukas siemen-hedelmäseoksella, kahvia.
Lounasbuffet thaimaalaisessa: Thaikanaa, nautaa chilikastikkeessa ja possua inkiväärillä, riisiä ja ananasta, jälkkäriksi kahvi.
Illallinen (treenin jälkeen): Maitorahka lakkahillolla, Provenan gluteeniton kaura-porkkanasämpylä 14 % ruohosipulituorejuustolla.
Iltapala: Porkkanoita ja Ehrmann High Protein-suklaavanukas.

Liikunta: Kuntosali 40 min.

zhong-hua-turkuThaimaalainen ja kiinalainen ruoka maistuvat aina 😉

TORSTAI:

Aamiainen: Porsaan ulkofileetä, AB piimään tehty chiavanukas siemen-hedelmäseoksella ja kahvia.
Lounas ruokalassa: Porsaan ulkofileetä ja bataatti-porkkanasosekeittoa kookosmaidolla.
Välipala: Siivu gluteenitonta ja viljatonta kesäkurpitsaleipää, rasiallinen kirsikkatomaatteja ja Barebellsin proteiinivanukas.
Illallinen: Neljä siivua Semperin gluteenitonta pellavansiemennäkkileipää Snellmanin kalkkunameetwurstilla, kinkulla ja 5 % Kadett-juustolla, pari isoa porkkanaa.

Liikunta: Lepopäivä

1808kesakurpitsaleipa2-1Viljaton kesäkurpitsaleipä on mehevää

PERJANTAI:
Aamiainen: Maitorahka lakkahillolla, saksanpähkinöitä ja pari lusikallista maustamatonta tuorejuustoa, kahvia.
Lounas ruokalassa: Porsaan lehtipihvi sienikastikkeella, perunarösti, salaattia, porkkanaraastetta ja vihreitä papuja jogurttikastikkeella, jälkiruoaksi kahvi.
Illallinen: Maitorahka ja keitettyä bataattia ketsupilla. (Jääkaappi taisi olla tyhjä?!)
Iltapala: FAST Pudix-toffeevanukas, hapankalia, Ehrmannin rahkajogurtti ja pari siivua Snellmanin kalkkunameetwurstia, lasi punaviiniä.

Liikunta: Lepopäivä

fast-pudix-toffeeProteiinivanukas menee herkusta – lue täältä mikä on paras proteiinivanukas!

LAUANTAI:
Aamiainen: Puoli purkkia Philadelphia Active-tuorejuustoa lakkahillolla ja FAST Pudix-suklaavanukas, kahvia.
Lounas ravintola NOOAssa: Alkuruokana tartarpihvi, pääruokana karitsaa ja palsternakkaa, jälkiruokana mustikkasorbetti, kaksi lasia viiniä – lisää tästä ravintolakokemuksesta voit lukea täältä!
Illallinen: Maitorahka mangososeella, Philadelphia Lightest 3 % tuorejuustoa ja keitettyä bataattia ketsupilla (don’t ask).
Iltapala: Kasviksia ja dippiä ruokarahkaan tehtynä.

Liikunta: Lepopäivä

nooa nooa-jälkiruokaRavintola NOOA tarjoaa suomalaisia makuja ja lähiruokaa

SUNNUNTAI:
Aamiainen: Eräänlainen juustolettu kananmunista, Philadelphia Lightest 3 % tuorejuustosta ja 17 % kermajuustosta voilla paistettuna ja kahvia.
Välipala: Paketillinen Lohilo Chocolate Peanut Crunch-proteiinijäätelöä ja persikka.
Illallinen kiipeilyn jälkeen: Atrian kalkkunanakkeja ja kaksi Hannun 100 % gluteeniton puhdaskaurasämpylää.
Ilapala: Propud Suklaa-appelsiini-proteiinivanukas, kasviksia ja dippiä ruokarahkaan tehtynä ja hunajamelonia.

Liikunta: Nelisen tuntia kavereiden kanssa FlowParkissa kiipeilemässä – oli muuten hauskaa!

flowparkKiipeily oli hauskaa ja yllättävän haastavaa

Edellinen kirjoitukseni: Mikä on paras proteiinivanukas?

proteiinivanukas

Ei kommentteja.

Trackbacks

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *