Vogue Fashon Night Out @ London

Torstai-iltana emme voineet enää tehdä muuta kuin odottaa, että joku palaisi meille asuntoasiastamme. Koska tätä ei kuitenkaan tapahtuisi enää tuon illan aikana, päätimme lähteä kaupungille kävelemään.

Ja sattuipa niin somasti, että keskustassa oli täydellä tohinalla menossa Vogue Fashon’s Night Out!

Eksyimme vahingossa Old Bond Streetille, jolla sijaitsee useita luksusmerkkien myymälöitä ja jestas, mikä kohina siellä olikaan käynnissä!

Liikkeiden edessä oli jonoa, ruuhkaa ja actionia.

Pisimmän korren veti kuitenkin Alexander McQueenin liikkeeseen menevä jono, jolla oli mittaa jopa varmasti parisataa metriä! En tiedä, mitä myymälässä tapahtui, mutta varmasti jotain mieletöntä, kun jono oli moinen.

Liikkeillä oli erilaisia vetonauloja, joilla he houkuttelivat asiakaskuntaa paikalle.

Tory Burch oli pistänyt pystyyn ilmaisen snägärin (jestat, sitä jonoa!).

Hermes oli pistänyt pystyyn hienon shown, jossa huivit koristivat fiftaritanssijoiden ”tanssikoulun” lavaa.

Louis Vuittonilla näytti olevan oikeita ihmisiä seisomassa paikoillaan mallinukkeina.

Keskellä katua pauhasi myös pieni showlava, jolla esiintyi bändi.

Jaossa oli myös eri merkkien pientä maistiaista (kuvassa shampanja tryffeleitä).

Lähes jokainen luksusmyymälä tarjosi myös kuohuvaakin (mikäli itsensä sai koskaan jonotettua sisään).

Meno jatkui myös Oxford Streetin puolella, jonka liikkeissä oli paljon väkeä, ylimääräistä tapahtumaa ja esiintyjää sekä varmasti hyviä tarjouksiakin.

Vaikka Lontoossa sataa usein, suosi sää ehdottomasti muotiyöstä nauttijoita. Lämpöä oli parisenkymmentä astetta ja ilma oli niin mahtava, että paikallaolijat saattoivat jopa unohtaa olevansa sateen pääkaupungissa.

Rakastan Lontoota, koska täällä tapahtuu aina jotain mahtavaa!

Kommentit
  1. 2

    Anonyymi sanoo

    Italiassa törmäsin ihan samaan. Varsinkin alennusmyyntien aikana. Mitä kallliimpi merkki, sen pidempi jono (venäläisiä shoppaturisteja). Alennukset eivät oikeasti olleet mitään mittavia, muutamia prosentteja.
    Tosin syyksi paljastui enemmänkin se, että maksaville (varsinkin paljon maksaville) asiakkaille luotiin illuusio seesteisestä ja rauhallisesta shoppiluhetkestä pitämällä turvamiehet ovella. Liikkeisiin päästettiin sisälle vain muutama ihminen kerrallaan;)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *