Syrjähyppy vai harkittu loikka-askel?

Olen blogissani kertoillut useammastakin muotipuolella nimeään tunnetuksi tehneestä ja siitä sitten kosmetiikkabisneksen puoleen siirtyneestä merkistä (Marc Jacobs, Michael Kors, Christian Louboutin…), mutta nytpä eräs kosmetiikkamerkki keksikin lähteä vuorostaan vierailemaan muotipuolelle.
 Nykyään L’orealin omistuksessa oleva Urban Decay ei sentään ole yrittämässäkään ilmeisesti mitään suurta läpimurtoa, mutta merkin kotisivuilta näyttäisi nykyään löytyvän myös muutakin kuin kosmetiikkaa.
Saatavilla on paitsi niin miehille kuin naisille sopivaa hupparia ja t-paitaa sekä myös käsilaukkua, muistikirjaa, kaulakorua kuin termos- ja vesipulloakin. 
Joogapyyhe on sekin jo mielenkiintoinen tuote, mutta Urban Decay -surffilauta vie silti mielenkiintoisuudellaan ehkäpä voiton.  
 Myös vauvojen travel size -kokoisuutta ja yöllistä eläväisyyttä julistava body on aika liikkis.
Mitä tällä haetaan? Ympäröi koko perhe merkillä? Aiotaanko tätä viedä vielä pidemmälle? Olisiko syytä?
 
 Mitä mieltä olette?
Lisää kuvia ja tietoa Urban Decayn omilta nettisivuilta.
Kommentit
  1. 1

    sanoo

    Olen näitä UD-oheistuotteita katsellut sellaisen epätodellisen fiiliksen vallassa. Miksi tällaista tapahtuu? Ostaako joku tosissaan näitä? Suurin osa noista tuotteista (okei, kaikki) näyttää joltain, mitä jaetaan mainostarkoituksessa jossain messuilla ja joita sitten käytetään mökkivaatteina tai yöpaitana tai ikkunanpyyhkimisrättinä. Urban Decay on yksi lempimerkeistäni, mutta nyt en ymmärrä. 😀

  2. 4

    sanoo

    Huh huh… Vauvan kolttu ehkä vetoaa niihin nuorekkaisiin vanhempiin, jotka eivät halua hukuttaa jälkikasvua liialliseen söpöyteen, vaan haluavat opettaa näille menevää bile-elämää jo alusta asti..

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *