TOP-5 suosituimmat kotitreenit

Kotitreenit ovat ehdottomasti suosituinta jakamaani materiaalia instagramissa. Kokosin teille 5 tykätyintä kotitreeniäni, jotka ovat saaneet eniten katselukertoja, jakoja ja kommentteja. Ja eikun kokeilemaan. Vaikka järjestyksessä. TOP-5 kotitreenit tulevat tässä:

1.Miniband – treeni.

Pikkukumpparilla tehtäviä liikkeitä koko keholle, mutta erityisesti alavartalolle (pakaroille ja reisille). Kokeile kaikkia liikkeitä 5-10 toistoa. Vähintään 3 kierrosta. Jos sinulla on vain pidempi kuminauha, sido siitä pienempi.

Videoon: tästä

FullSizeRender 21

2. Seinätreeni

Simppeli  kotitreeni, johon et tarvitse kuin seinän. Kaikkia liikkeitä 10 toistoa(/puoli), staattinen pito hitaasti kymmeneen laskien. Kolme kierrosta riittää! Tämä voi tehdä missä ja milloin vain.

Videoon: tästä

FullSizeRender 30

3. Vatsatreeni tuolilla

Kolmen liikkeen kotitreeni keskivartalolle.  Kaikkia kolmea liikettä ensin kaksi toistoa putkeen, kaksi kierrosta. Sitten kolme toistoa kaikkia, kaksi kierrosta ja lopuksi neljä toistoa kaikkia (x2). Sitten pyramidi peruutetaan alaspäin, eli kolme toistoa (x2) ja lopuksi kahden toiston sarjat.

Videoon: tästä

FullSizeRender 31

4. Ylävartalotreeni.

Neljän liikkeen haastavampi kotitreeni yläkropalle. 10 toistoa/liike, kolme kierrosta riittää

Videoon: tästä

FullSizeRender 23

5. 12 minuutin kehonpainotreeni

Nopea kotitreeni koko kropalle. Viisi liikettä, joita kaikkia tehdään 10 toistoa niin monta kierrosta, kuin 12 minuutissa ehtii. Hiki taattu!

Videoon: tästäFullSizeRender 29

Kurkkaa myös: Seinäkuntopiiri kotonaTRX-treenien parhaatPepun ja reisien pikakiinteyttäjä ja Tehokas HIIT kotona

 

Hauskoja treenejä!

 

<3 Anna

Kommentit
  1. 1

    LV sanoo

    Kiitos, näistä on saanut uutta innostusta jatkaa kotona treenausta! Tänäänkin meni seinätreeni ja ihanasti poltti.

Trackbacks

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *